Autor Wiadomość
Reazell
PostWysłany: Wto 18:33, 18 Lip 2006    Temat postu:

aha
Ukulele17
PostWysłany: Wto 13:30, 18 Lip 2006    Temat postu:

jest
Reazell
PostWysłany: Wto 11:41, 18 Lip 2006    Temat postu:

z tego co widze to chyba tu niema zakazu zucania dymnych a jest zakaz
MikiCL
PostWysłany: Pon 19:28, 17 Lip 2006    Temat postu: REGULAMIN przebiegu meczu w pp

1) Mecz rozgrywany jest na dwóch mapach (jedna mapa klanu wyzywanego i jedna wyzywającego)

2) Klan wyzywający decyduje która mapa grana jest jako pierwsza.

3) Klan na własnej mapie ma prawo wybrać stronę po której chce zacząć mapę.

4) Klan może zagrać w niepełnym składzie (np. 3 on 5)

5) Mecz rozpoczyna się w ciągu 10 min od godziny wyznaczonej na pojedynek. (rozgrzewka, itp.)

6) Jeśli klan nie może zagrać w wyznaczonym terminie informuje o tym przeciwnika co najmniej godzinę przed godz. rozpoczęcia meczu.
a) mecz zostaje przełożony na najbliższy termin pasujący obu klanom

7) Bugi w grze (czyli niedopracowania mapy)
a) klan używający bugów zostanie ukarany stratą 1 rundy w meczu,
b) jeżeli po zwróceniu uwagi przez przeciwnika klan przeciwny dalej będzie używał bugów, może się liczyć z kolejną stratą rundy
c) po zakończeniu meczu trzeba się zwrócić do jednego z adminów ligi, aby mógł on stwierdzić wszystkie uchybienia

8 ) Używanie broni (strata rundy):
a) niedozwolone jest podnoszenie i używanie snajperki przeciwnika
b) niedozwolone jest posiadanie więcej niż jednej snajperki na team
c) niedozwolone jest używanie bazooki
d) niedozwolone jest używanie FG42
e) niedozwolone jest posiadanie więcej niż jednego Lekkiego Karabinu Maszynowego (np. MG34) na team (dotyczy ligi COD: UO CTF)
f) w/w pkt tracą moc, jeśli klany ustaliły między sobą inaczej

9) Podkładanie bomby:
a) podkładanie bomby jest dozwolone w każdym miejscu (np. na czołgu, cysternie, itp.)

10) Przerwy taktyczne nie są dozwolone.

11) Jeśli podczas meczu któryś z graczy zmieni stronę i wejdzie do drużyny przeciwnika klan traci rundę na korzyść przeciwnika (podstawą do przyznania rundy będzie screen).

12) Jeśli jeden z graczy wejdzie na "spekta" podczas meczu, klan traci rundę na korzyść przeciwnika (podstawą do przyznania rundy będzie screen).

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group